Reklamace a odstoupení od smlouvy

Reklamace a odstoupení od smlouvy
Něco se pokazilo a je potřeba zboží reklamovat; anebo chcete využít práva na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě? Na této stránce vám poradíme, jak na to.

Odstoupení od smlouvy

1. Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy však nemůžete mj. v případě zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání či pro vaši potřebu.

2. Za takové zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu považujeme mj. takové zboží, které O-fice monitoring s.r.o. (příp. cre8 s.r.o.) u výrobce objednává a/nebo výrobce zhotovuje v některé z několika nabízených variant provedení (např. barevné provedení či povrchová úprava, moření, potahová látka apod.) až na základě přijetí vaší objednávky. Na detailu zboží na www.cre8shop.cz nebo na zaslané cenové nabídce je toto zboží označeno jako zboží "na objednávku". V případě, že jste objednali zboží "na objednávku", stejné označení naleznete i v rekapitulaci objednávky, která vám byla zaslána e-mailem po přijetí objednávky do našeho systému.

3. Pokud se nejedná o zboží "na objednávku" můžete od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Vaše rozhodnutí odstoupit od smlouvy nám prosím sdělte formou jednoznačného prohlášení - např. mailem na admin@cre8shop.cz anebo poštou na naši adresu Květinková 2592/12a 130 00 Praha 3.

4. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy a pošlete nám emailem vyplněný reklamační formulář (odkaz na něj zde), zašlete zpět na adresu našeho sběrného skladu: BLK servis/cre8 sklad, Areál VoltaReal, Strojírenská 259, 155 21 Praha - Zličín. Náklady spojené s navrácením zboží nesete Vy. Prosím neposílejte zboží na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené, nejlépe v původním obalu a musí být schopno dalšího prodeje. V případě zjištění poškození nebo opotřebení výrobku si prodejce vyhrazuje právo na strhnutí příslušné částky z vrácené částky zákazníkovi.

5. Vaše peníze za zboží vám vrátíme bankovním převodem. Vrátíme vám i náklady na dodání zboží (tzn. dopravné za cestu zboží od nás k Vám) ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Platba vám bude uhrazena poté, co vrácené zboží od vás obdržíme. Prosíme počítejte s 5ti denní lhůtou na kontrolu vráceného zboží. Výše platby může být snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Pokud jste společně se zbožím obdrželi od nás dárek, vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i tento dárek.

Reklamace

Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě

Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte, zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte. Pokud je zboží poškozeno, i když obal byl neporušený, kontaktujte nás na admin@cre8shop.cz nebo na telefonním čísle: +420 734 808 808 (8.30 - 17.00)

Současně pořiďte také fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si také obal i se všemi výplněmi pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.

Reklamace v záruční době

Zboží má minimální záruční dobu 24 měsíců (pokud není na e-shopu u jednotlivého zboží uvedeno jinak) a vztahuje se na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zásilky.
Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem (ten můžete zaslat mailem) zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu na naši adresu našeho sběrného skladu: BLK servis/cre8 sklad, Areál VoltaReal, Strojírenská 259, 155 21 Praha - Zličín. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uchovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.

V případě, že si nebudete postupem jisti, kontaktujte nás e-mailem na admin@cre8shop.cz nebo telefonicky na čísle: +420 734 808 808, rádi vám poradíme.

Adresa pro zaslání vráceného zboží:
BLK servis/cre8 sklad, Areál VoltaReal, Strojírenská 259, 155 21 Praha - Zličín.